Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
Veel gebeurd en gigantisch genoten 1 mei '14 Ulaanbaatar, Mongolië 3
De eerste drie dagen in Mongolië 12 apr. '14 Ulaanbaatar, Mongolië 13
Dappere Dodo's van de Hilt 2014 7 apr. '14 Gemert-Bakel, Nederland 16
Benefiet avond maatschappelijke stage de Hilt 5 sep. '13 Gemert-Bakel, Nederland 1
Wat een rijkdom! 20 jun. '13 Gemert-Bakel, Nederland 19
Misschien wel de zwaarste week. 3 jun. '13 Seoul, Zuid-Korea 7
Oeps… het afscheid komt wel heel dichtbij. 26 mei '13 Ulaanbaatar, Mongolië 11
Lotus Children’s Center… Mongolië… ongekend. 19 mei '13 Ulaanbaatar, Mongolië 7
De laatste weken staan in het teken van testen. 12 mei '13 Ulaanbaatar, Mongolië 1
De draad weer oppakken, maar ook afbouwen naar het afscheid. 6 mei '13 Ulaanbaatar, Mongolië 5
Twee super weken. 30 apr. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 6
Dappere Dodo's 24 apr. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 1
De Dappere Dodo's van De Hilt 24 apr. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 1
Vakantie rooster. 14 apr. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 11
Tropenjaren… maar dan in de kou van Mongolië. 7 apr. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 8
“Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach!!!” 1 apr. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 4
Een compleet andere week, met een totaal ander gevoel! 24 mrt. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 9
Een goede en drukke week. 18 mrt. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 6
Dappere Dodo's van De Hilt bij Omroep Brabant 12 mrt. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 2
YES YES YES!!! 11 mrt. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 8
The capital city of the Netherlands is Amsterdam! 3 mrt. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 3
Wat een goede week. We zijn zo trots op de kinderen! 24 feb. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 6
Heavy stuff or … staff? 17 feb. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 5
Wij zijn blij! En… ja… wij vieren feest. 12 feb. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 6
Twee leuke uitjes! 2 feb. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 6
We zagen op tegen deze week, maar het verliep erg soepeltjes met de kinderen. 27 jan. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 3
Met de kinderen blijft het leuk in het Lotus Children’s Center – Gachuurt. 19 jan. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 8
De tweede werkweek in het nieuwe jaar! 14 jan. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 6
Oud op Nieuw en de laatste week van Willemien in Mongolië! 5 jan. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 4
Op televisie bij Limburg 1 1 jan. '13 Ulaanbaatar, Mongolië 3
Eindelijk de koffer, New Years Party en voorbereiden voor Oud op Nieuw! 31 dec. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 9
Dit keer een kort berichtje, terwijl er veel is gebeurd! 24 dec. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 7
Colder than average winter approaches 21 dec. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 7
We zorgen goed voor onszelf en genieten. 15 dec. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 2
Aanvaringen! Tja… part of the deal. 10 dec. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 5
Verschuiving van werkzaamheden. 2 dec. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 3
There's a Lotus in my heart... 27 nov. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 1
Snap jij het? Snap ik het? 25 nov. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 4
Met gevaar voor eigen leven. ; ) 18 nov. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 7
We boeken succesjes en verder: go with the flow. 10 nov. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 4
BUREAUCRATIE! 4 nov. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 4
OEPS! 29 okt. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 10
Slotoffensief! 29 okt. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 0
Vanuit Bangkok met een Mongools jaarvisum in ons paspoort! 21 okt. '12 Bangkok, Thailand 6
Van de koudste hoofdstad van de wereld naar de warmste en terug! 15 okt. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 1
Vrijwilligers die graag een “Thank you” horen. 14 okt. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 3
Stress door indringers. 7 okt. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 2
Het zit ‘m in kleine stapjes in de goede richting. 29 sep. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 1
Heftige momenten in het kleine wereldje waarin we zitten! 23 sep. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 12
Eerste week in Gachuurt en ons gastenverblijf in het Lotus Children’s Center. 16 sep. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 8
Vrijdag 7 september 7 sep. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 8
Eerste schoolweek! 6 sep. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 3
De tweede week in Ulaanbaatar/Gachuurt in Mongolië 6 sep. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 0
De eerste week in Ulaanbaatar/Gachuurt in Mongolië 28 aug. '12 Ulaanbaatar, Mongolië 7
Welkom op ons reisblog! 27 aug. '12 1