Op televisie bij Limburg 1

1 januari 2013 - Ulaanbaatar, Mongolië

HAPPY NEW YEAR!!!

Toen we hier nog maar kort waren kwamen Eric Senssen en Ilona Steege naar het Lotus Children's Center. Ze reden voor het goede doel vanuit NL naar Mongolië. Plus... ze maakten televisie opnames voor L1 (televisiezender Limburg 1) Aanstaande vrijdag is de uitzending te zien waarin het Lotus Children's Center te zien is en... ook wij. Het was in de eerste weken dat we hier in Gachuurt zijn. Als je het niet kunt ontvangen kun je het ook opzoeken via: http://www.l1.nl/programma/vanhiertottokio of op de volgende site: Smartchallenge2012.nl

Groetjes en dikke nieuwjaarsknuffels,

XXXSTANNY&FRITZXXX

1. Wim en Wilma:
    1 januari 2013
    Hallo lieve Frits en Stanny,
    Een heel gelukkig Nieuwjaar wensen wij jullie.
    En we gaan zeker kijken vrijdag!
    Doei xxx
  2. Monique van Vugt:
    1 januari 2013
    Ha!
    Da's leuk! We gaan het bekijken!!
    En natuurlijk alle goeds voor jullie tweetjes voor 2013!!
    Lieve groet van de van Nistelrooijtjes XXX
  3. Cor en Amgalan:
    5 januari 2013
    Hoi Fritz en Stanny
    Wij hebben vandaag de aflevering gezien waarin het weeshuis is gefilmd. Dit onderdeel was nog voor de finisch van de Mongol Rally geplakt. Zo hebben wij jullie weer eens gezien en de school van binnen. Ziet er best wel goed uit.
    Over de helft al van jullie verblijf daar, wat gaat de toch tijd snel. Goed om dan de doelen bij te stellen.
    De kou in Nederland blijft weg, het is hier gemiddeld 10 graden overdag en 's-nachts een graag of 5. Wel veel bewolking en (mot-)regen. Een het verschil met het weer daar is wel heel groot dit keer.

Knuffels van Cor en Amy.
    xxx