Dappere Dodo's van de Hilt 2014

7 april 2014 - Gemert-Bakel, Nederland

Het is bijna zo ver! Acht leerlingen van de Hilt - Helmond gaan naar Mongolië om in het Lotus Children's Centre in Gachuurt hun buitenlandse maatschappelijke stage te gaan volbrengen. Ze hebben er ontzettend veel zin in om aanstaande maandag 14 april te vertrekken. Deze nieuwe acht Dappere Dodo's gaan twee weken een heleboel nieuwe ervaringen op doen. Ze blijven in het land van de blauwe luchten tot en met 29 april 2014. Remco, Tim S, Rezah, Sunny, Martijn, Pepijn, Gerard en Tim D zullen in deze twee weken kennis maken met de weeskinderen van Lotus en daar verschillende projecten proberen te realiseren. Ze worden begeleid door Joske (groepsleerkracht van zes van de acht studenten), Willemien (orthopedagoog van de Hilt en vorig jaar ook actief in dit project) en Stanny en Fritz. Als je het wilt volgen kun je kijken op:

reislogger: dappere dodo's van de hilt 2014

Veel leesplezier!

Dikke zoenen,

XXXSTANNY&FRITZXXX

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lisbet:
    7 april 2014
    Ik ga jullie weer volgen
    Heeeeeeeeeeeeel veeeeeeel plezier
    Geniet er weer van
  2. Trees van Leuken:
    Hee lieverds,
    Heel veel plezier met de Nederlandse en Mongoolse kids.
    Geniet weer van deze reis en het weerzien in Mongolië.
    Wij wensen jullie een goede reis en dikke knuffels van iedereen
  3. Sr. Felisita:
    Dear Stanny,

many greetings from Probolinggo and success with your mission in Mongolia. 11 April I will go back to Amersfoort.
  4. Johanna moeder gerard dijkstra:
    hej ..
    wil jullie allemaal daar een hele mooie tijd toewensen ..en een goede reis alvast .
    ik ga jullie ook volgen en ons gerard heeft er heel veel zin in ...het zal in mongolie een onvergetelijke tijd worden ...
    gr Johanna ( moeder gerard )
  5. Stichting Kinderfonds Dappere Dodo's:
    Beste Fritz en Stanny,

Bijna is het dan zover, jullie gaan over een paar dagen al naar Mongolië om er voor te zorgen dat alles weer tot in de puntjes is geregeld zodat de Dappere Dodo’s van De Hilt in een warm bad worden ontvangen.

Na zo’n vermoeiende reis en al die eerste indrukken zullen ze dat zeker waarderen!
    Ook voor Willemien en Joske, waarmee jullie de jongeren gaan begeleiden tijdens deze 2de maatschappelijke stage in Mongolië, is dat goed. Zo kunnen ze zich volledig op de jongeren en de reis concentreren en is het niet nodig zich zorgen te maken over de aankomst.

M.a.w. jullie zijn een topteam!

Natuurlijk zijn wij er als kinderfonds trots op hieraan bij te kunnen dragen en met elkaar ook deze jongeren naast een onvergetelijk avontuur een levenservaring te bieden.

Heel veel succes met de voorbereidingen en de uitvoering van de Maatschappelijke stage in Mongolië!

Natalie van Riet (directeur stg. Kinderfonds Dappere Dodo’s.)
  6. Wim en Wilma:
    8 april 2014
    We kijken weer uit naar jullie belevenissen!
  7. Cinderella:
    8 april 2014
    Succes, goede reis en ik kijk nu al weer uit naar het eerste reisverslag!
  8. Jacobine Bekkers:
    8 april 2014
    Ha lieverds heel veel succes en vooral genieten van dit weerzien!
  9. Wim:
    8 april 2014
    Nog EEN nachtje slapen en de "blauwe luchten" stralen jullie tegemoet. Wat schitterend en uniek dat die jong van ons door jullie die gelegenheid krijgen om zo'n bijzondere levenservaring op te doen!
    En wat heerlijk om die kiendjes in Mongolië weer in je armen te sluiten! Een warm nestje wacht op jullie. (wat jullie destijds gecreëerd hebben).
    Geniet met volle teugen van alles wat op je afkomt. Succes met de voorbereidingen.
    Dikke knuffel, Jacqueline
  10. Erwin Jansen:
    Hi schatjes,

Goede reis, veel plezier, veel gekke bekken en tot snel,

Kussen Binh, Jaya, Magda en Erwin
  11. Peggy:
    9 april 2014
    Hoi samen, goede reis, heel veel plezier en succes! Ik ga jullie weer volgen, hartstikke leuk!
  12. Monique van Vugt:
    9 april 2014
    Geweldig is dat toch...voor de kinderen een ervaring om nooit te vergeten...voor de begeleiders een voorrecht om te mogen doen..
    Allemaal veel succes, plezier en een goede tijd in het land van de 'blauwe luchten'.....
    Goeie reis!
  13. Lynsey:
    9 april 2014
    Lieverds geniet er weer van. Wat zullen ze blij zijn jullie weer te zien!! Zal jullie zeker weer gaan volgen! Maak er weer een bijzondere tijd van met al die kindertjes! Kus lynsey
  14. Cor en Amgalan:
    9 april 2014
    Twee weken naar de kinderen waar jullie zoveel voor hebben gedaan en nog doen. Om hier de stage van de leerlingen aan te verbinden is een geweldig goed initiatief. Dat het weerzien jullie heel veel inspiratie en voldoening mag geven.
    Knuffels en goede reis!
  15. José de Jong (moeder van Martijn):
    10 april 2014
    Ik hoop dat jullie een goede reis gehad hebben en genieten van de blauwe luchten daar. Volgens de berichten word het heel mooi weer. Ze hebben er zin in. Martijn was afgelopen maandag al gepakt en gezakt tot aan de handbagage toe. Hij heeft er zin in, al begint de spanning ook wel op te lopen. Eerste keer vliegen......
    Ik ga jullie op de voet volgen en hoop dat jullie een geweldige tijd hebben.....
  16. Monique en Rien:
    10 april 2014
    Hoi Stanny en Fritz, de reis is inmiddels bekend voor jullie en hopelijk is deze goed verlopen. Al weer een mooi weerzien gehad? Want wat zullen de kids blij zijn jullie weer te zien.
    Geniet ervan en maak er een mooi project van met de leerlingen.

XXXXX Monique