Benefiet avond maatschappelijke stage de Hilt

5 september 2013 - Gemert-Bakel, Nederland

Zoals je kunt zien in de bijlage is er op 25 september een benefiet avond m.b.t. de buitenlandse maatschappelijke stage van de jongeren van de Hilt die in april 2014 naar Mongolië gaan. Misschien is de avond iets voor je. Wat kun je verwachten op deze avond van "Een stoel voor een goed doel" georganiseerd door kinderfonds Dappere Dodo's in samenwerking met de Hilt.

- De documentaire "Een levenservaring rijker" wordt getoond. (Een mooie film over de acht jongeren van de Hilt die in het Lotus Children's Center in Mongolië hun buitenlandse maatschappelijke stage hadden. Wat hebben ze meegemaakt in april 2013.)

- Martine F. Delfos (expert op het gebied van autisme) is aanwezig als spreekster.

- Ronde tafel gesprek met mensen uit de jeugdzorg, het speciaal onderwijs en Mongoliëkenners.

- Mongoolse hapjes verzorgd door Dzjengis Khan Mongolian Grill.

- Mongoolse artiesten.

Als je interesse hebt kun je je aanmelden via: [email protected]

Groetjes en misschien tot 25 september,

XXXStanny&FritzXXX

1. Robin van Soest:
    5 september 2013
    Hallo Stanny en Fritz,
    Ik hoop dat ik mee mag in 2014 naar Mongolië, na de informatie avond nog meer.
    Ik heb ook een mail naar Willemien gestuurd met een kopie van mijn id, ik kon geen ander emailadres vinden van jullie, dus daarom doe ik het ook zo.
    Groetjes Robin