Wat een rijkdom!

20 juni 2013 - Gemert-Bakel, Nederland

Na een schooljaar intensief werken en genieten van de kinderen in het Lotus Children’s Center zijn we vertrokken. Tijdens het weggaan hebben we geen goodbye gezegd, maar “see you again”. We komen per slot van rekening al zes jaar naar Lotus en komen hoe dan ook in april 2014 weer naar Mongolië. In de afgelopen twee weken hebben we vakantie gehad in Zuid-Korea. Voordat we terug zouden gaan naar huis wilden we even laten zakken wat we allemaal aan ervaringen hebben opgedaan. Wij voelen ons ontzettend rijk met hetgeen we hebben meegemaakt.  Dat we dit hebben mogen en kunnen meemaken. De ervaringen die we hebben opgedaan in het Lotus Children’s Center – Gachuurt. We zijn er trots en tevreden over. We hebben een fantastische tijd in het weeshuis gehad waar we veel van hebben geleerd. We hebben genoten van vooral de kinderen. De ervaringen die we hebben opgedaan maken ons een heel stuk rijker. Ervaringen zijn de enige ware rijkdom. Ervaringen kun je namelijk niet verliezen. Die kun je wel delen en wegschenken en zelfs dan behoud je die ervaring gewoon nog. Dat is pas rijkdom.

We genieten nu van het feit dat we sinds gisteren middag terug zijn in ons eigen dorp Gemert – Nederland en kijken terug op een super tijd!

Bedankt voor jullie reacties en steun via de reislogger en per e-mail tijdens ons “vrijwillig avontuur in Mongolië”.

Groetjes, stevige knuffels en dikke zoenen,

XXXSTANNY&FRITZXXX

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Maria:
    Welkom Thuis!!! Xxxxxx
  2. Frank en Martine en Happy:
    20 juni 2013
    Als iemand rijk is zijn jullie het wel. En jullie hebben je rijkdom mogen delen. Daar wordt je pas gelukkig van.
    Geniet ze van het mooie Nederlandse leven.
  3. Monique en Rien:
    20 juni 2013
    Heeee! Weer in Gemert! Fijn te lezen dat jullie trots, voldaan en met zicht op volgend jaar weer thuis zijn.
    Kei fijn en we zijn benieuwd naar jullie, vast heel veel foto's en verhalen.
    Tot gauw!
    xxxxxxRien Monique Pien Bente Freek
  4. Carie:
    20 juni 2013
    there is no goodbye, only see you again

welkom thuis!
    lieve groeten carie
  5. Peggy:
    21 juni 2013
    Ha, weer thuis!!! OOk fijn.....toch?!
    Was jullie huis een beetje op orde?
    Fijn, dat jullie het zo goed hebben gehad en dat er nieuwe mensen zijn die jullie werk overnemen en doorzetten.
    Gr. Peggy
  6. Willemien van Hout:
    21 juni 2013
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Frank van Dappere Dodo's heeft een bijzondere film over jullie project gemaakt. Dan kan iedereen nog eens mee genieten van jullie geweldige ervaringen. Tot gauw, liefs Willemien
  7. Monique van Vugt:
    WELKOM!!
    Monique van de van Nistelrooijtjes XXX
  8. Wim en Wilma:
    21 juni 2013
    Donderdagmiddag: Ik op de fiets, toeter de toeter, ik kijk en zwaai want dat doe ik altijd als er naar me getoeterd wordt, en als de auto al voorbij is, realiseer ik me pas dat jullie het waren. Niet gek als ik jullie eigenlijk alleen maar fietsend zie.
    Dus ook van ons: WELKOM THUIS KANJERS !!!!
  9. Ria:
    Welkom thuis!
  10. Natasja:
    :-)
  11. Riekie:
    21 juni 2013
    geweldig wat jullie allemaal gedaan hebben
    en fijn dat jullie weer veilig thuis zijn
    inderdaad een rijkdom rijker, iets waar je met trots in he hart draagt
  12. Linda en edwin en milan:
    21 juni 2013
    Geweldig wat jullie allemaal hebben bereikt en meegemaakt... Geniet van jullie rijkdom en welkom thuis...
  13. Karin Snijders:
    21 juni 2013
    Fijn dat jullie er weer zijn.
  14. Sr. Felisita:
    23 juni 2013
    Welcome Home! and Congratulations.
    I really appreciate what you have been done.

greetings from Amersfoort,
  15. Wim:
    23 juni 2013
    Goejesmiddags allerliefste globetrottertjes,

Jippie-a-jee...........,joeghei-sa-sa..........., ze zijn weer gezond ende wel daar!!!!!!!!!! Welkom in ons kikkerlandje!
    De "tussenstop" in Zuid-Korea is wel prettig geweest om alles te laten bezinken en weer om te schakelen naar de hectiek van het Europese, edoch skonne Brabantse land/leven.
    Wat een overvolle rugzak met een rijkdom aan onuitwisbare ervaringen! Dat is inderdaad pas rijkdom. Wil ik graag delen!
    Ook een heerlijk gevoel dat jullie ALLES wat je hebt opgebouwd bij Will en Angie in goede handen achter hebt kunnen laten.
    Nogmaals: ik heb er geen woorden voor wat jullie allemaal bereikt en meegemaakt hebben! Vol vertrouwen gaan die kiendjes hun toekomst tegemoet!
    Geniet nog lekker na, laat je zoete herinneringen meedeinen op onze stijve bries! Ons kikkerlandje gaat flink tekeer!
    Knuffelkes, Jacqueline
  16. Rob Waals:
    25 juni 2013
    Dag helden,

Jullie kunnen trots zijn op jezelf! De documentaire is prachtig geworden! (misschien hebben jullie hem inmiddels al bekeken:p) Hoop jullie snel weer eens te zien!

Groeten, de familie Waals
  17. Tom sanders:
    25 juni 2013
    OOOOOOOOH Fijn dat jullie er weer zijn!!!!!!!
    xxxxxxxx
  18. Sonja Horter:
    26 juni 2013
    ;-)) ;-))
  19. Cor en Amgalan:
    1 juli 2013
    Welkom in Gimmert!!!!

Een wat late reactie op jullie afsluitende 'reisverhaal' uit Nederland. Onze ingekomen mailberichten waren al een paar weken onbereikbaar, dus vandaag maar een ander e-mail programma gedownload. Andersom wel weer fijn dat de email niet meer het enige contactmiddel met Nederland is.

Neem vooral de tijd om te acclimatiseren en tot ziens......

Veel Liefs van Cor en Amy