De Dappere Dodo's van De Hilt

24 april 2013 - Ulaanbaatar, Mongolië

Het is even geleden dat we iets hebben geschreven. Dit komt omdat de we nu anderhalve week bezoek hebben van de Dappere Dodo's van De Hilt. Het is echt helemaal super dat de jongeren van mijn school hier zijn. We staan nu met één been in Lotus en met het andere been zijn we bezig met onze Dappere Dodo's. Het is echt een super ervaring! Niet alleen voor de jongeren en de kinderen van Lotus, maar ook voor ons!

Voor verhalen en belevenissen kun je kijken op de reislogger van de Dappere Dodo's. Zoek het maar eens op: http://dapperedodosvandehilt.reislogger.nl/ Daar vindt je buiten de reisverhalen ook foto's en filmpjes van hun belevenis en dus ook die van ons. Zodra we niet meer heen en weer pendelen tussen Ulaanbaatar en Gachuurt zullen we weer een verslag/verhaal schrijven. Tot dan!

Groetjes en dikke knuffels,

XXXSTANNY&FRITZXXX

1. Sonja:
    24 april 2013
    Hiihiiii had het al gevonden en volg het iedere dag om daarna verslag bij Greta bonte Koe te doen.
    Voor jullie genieten en ook veel sterkte want het is natuurlijk niet niks en dan komt ook het gemis wel een beetje om de hoek kijken met al het geklets in het nederlands om jullie heen.
    Al met al een heel succesvol jaar wat heel veel mensen heeft geraakt en ook zal blijven doen. :-))
    Lieve groet van mij